lørdag 24. juli 2010

Frustrerende husproblemer

Stikker innom en liten tur igjen, for å vise at jeg lever. Er mer travelt enn noen gang med husprosjektet, og alt som kan gå galt, går stort sett galt. Er det noen som er forfulgt av uflaks, så er det iallefall oss. Nå har selvfølgelig det støpte gulvet begynt å sprekke litt mer enn det som er bra, så det blir ingen flislegging, før vi vet at det ikke skjer noe skummelt under der. (Speilet som kom sammen med baderomsinnredningen lå i tusen biter, så det er vel der all uflaksen kommer fra. Knust speil betyr vel ulykke eller noe sånn;)
Og alle snekkerne har tatt seg ferie, selv om de skulle vært ferdig 1.juli. Litt merkelig spør du meg!
Pluss at de må gjøre opp igjen alt blikkenslagerarbeidet, som ikke ser ut i måneskinn!
Er bare 7 uker til jeg har termin i tillegg, så er det rart man blir stresset...?

Sånn, da fikk jeg ut litt frustrasjon!:):)

I mellomtiden går vi og venter på trappa, søylene og utgangsdøra, som selvfølgelig er forsinket;)
Og glemte forresten å si at side-by-side kjøleskapet vi har bestilt og betalt fra Siemens, er utsolgt, og kommer ikke før i slutten av september (bare for å klage litt til;)

Legger ved et bilde av døra vi har valgt, om ikke annet,
så håper jeg alle dere får en bedre og litt mindre frustrerende helg enn meg!:)



Klem fra Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar