torsdag 17. juni 2010

Full skjerpings!;)

Beklager at det har vært dårlig med aktivetet her den siste tiden. Er mye som skjer når man bygger hus. Skal få tatt en del bilder og legge ut fremover, for nå har det skjedd mye på den fronten. Skal skjerpe meg!;)
Er også på heftig tapetjakt om dagen - til de tre soverommene. Skal ha tre forskjellige lyse tapeter, og det er ikke lett å finne de "perfekte". Så hvis noen har noen gode tips og forslag, så tar jeg gjerne imot:)

Imellomtiden kan jeg jo vise frem utelampene vi har valgt, så skal jeg få tatt masse bilder av det som nå begynner å bli et hus.

Synes disse var søte..

          

Ha en fortsatt fin dag!:)

1 kommentar:

  1. Hei =) Datt innom bloggenm din helt tilfeldig =)
    Søkte på romantiske utelamper... så da har jeg et spørsmål. Kunne du være så snill å sende meg info om den på mail? Connie80s@hotmail.com
    Kjempe fin blogg du har og, blir nesten fristet til å begynne selv! Mvh Connie

    SvarSlett