onsdag 30. desember 2009

Pc trøbbel...



Det har blitt en slow start for bloggen min sin del. Grunnen til det er at Pc'en min tok tidlig juleferie, lenge før oss andre. Nå har jeg endelig fått den på, og da er det bare om å gjøre og ikke slå den av for alt i verden. For da vet jeg ikke hvor lang ferie den tar igjen. Skal egentlig sendes inn på service, men så kjedelig å være helt uten a gitt:( Må vel bare etterhvert.  

Men nå som jeg er tilbake, får jeg prøve å gjøre det beste ut av det mens jeg kan. Tenkte å legge ut litt bilder fra min jul, så kommer tilbake senere idag, etter å ha gjort de nødvendige innkjøp til morgendagen;)




2 kommentarer:

  1. Velkommen velkommen til bloggverden!
    Ser frem til å følge deg og ikke minst husbyggingen i året som kommer!

    Riktig godt nytt år!

    Hilsen din navnesøster, Lene

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ser at du er ny blogger, akkurat som jeg. med mange ambisjoner om mye blogging!
    Legger meg til som følger, og håper jeg kan få mye inspirasjon etterhvert;)

    lykke til med bloggingen i 2010:)

    SvarSlett