lørdag 8. oktober 2011

Klar for vinteren..

Hei, og takk for sist, som IGJEN er veldig lenge siden!!
Har et stort ønske om å få tid til å skrive litt her hver dag, og det skal jeg få til etterhvert, så bloggen kommer skikkelig igang!:) Har så mye jeg vil vise frem, siden vi bor i nybygget hus, så det skal iallefall ikke stå på det;)

Men nå måtte jeg bare innom for å vise jakken jeg har ønsket meg en stund, og som idag endelig ble min.
Kanskje litt snodig å bli såå glad for en jakke, men jeg er jo jente..


Canada Goose Trillium Parka i fargen Tan, som er endel lysere enn på bildet.
Nå kan vinteren bare komme, for min del!!:)

Ha en fin og varm høstkveld!

Klem Lene




2 kommentarer:

  1. Hvor kjøpte du jakken og hvor mye ga du for den?

    SvarSlett
  2. Hei du!
    Jakken er kjøpt hos VIC, og kostet 5500,-

    SvarSlett