onsdag 6. januar 2010

Nå skal leiligheten selges..

Da ligger leiligheten ute til salgs, og det skal jammen bli godt å få hus og mye større plass. Som jeg lengter etter det. Får håpe det er en bra tid å selge på, og at mange kommer på visning. Ligger jo midt i sentrum, så det er grei beliggenhet. Det vanskelige blir å sette en overtagelsesdato, når man ikke vet når huset blir ferdig. Men det ordner seg nok det også:)


Her er noen bilder fra stuen. Ser frem til å få alt nytt, og akkurat sånn jeg vil ha det. Begrensede muligheter i en liten leilighet.





2 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min. Det er ganske frustrerende med all denne ventinga men som du sier det er verdt alt til slutt. På denne tiden neste år har vi forhåpentligvis bodd en stund i husene våre både du og jeg :). Fin blogg foressten, skal stikke innom her ofte jeg!! Ha en fin ettermiddag...

    SvarSlett
  2. lykke til med boligsalg, det går nok bra skal du se!

    Lene.

    SvarSlett