onsdag 9. desember 2009

Debuten...

Hei alle sammen!

Ja, da var det min tur...
Etter å ha lest og fulgt masse fine blogger de siste månedene, fant jeg ut at det var på tide å prøve ut dette selv.
Dette har vært en hel ny verden for meg, og jeg kan sitte i timesvis og bare kikke. Spennende!
Tar nok litt tid å komme inn i hele greia, så dere får være tålmodige med meg:)

Bare for å fortelle litt generelt om meg, så er jeg ei jente på 29 år, som bor i en leilighet i Hamar med samboeren min. Vi har nå store og spennende planer, og begynner å bygge hus i januar. Gleder oss masse!
En drøm som endelig går i oppfyllelse!:)
Kommer nok til å legge ut masse bilder fremover.

Hyggelig at du titter innom, og blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg!:)

Første hilsen fra Lene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar